agria-Forum - The community for agria products
Welcome to the agria forum!
Your free platform for all questions about agria machines.
Register in just a few steps and get quick support from experienced users:
Whether technical questions about maintenance and troubleshooting, the sale of used equipment, implements, accessories and spare parts or the targeted search for suitable components.
Here you will find valuable tips, practical solutions and direct contacts to like-minded people.
Benefit from our lively exchange and optimize the use of your agria products!
User login
Enter your username and password here in order to log in on the website
Don't have access data yet? Click here to register.
Suche Jemand der sich auskennt.
Hallo bin neu. hier. Ich habe einen halben 4800 mit Hatz 785 Motor den ich grad aufbaue. Dazu benötige ich ein paar Infos. Passen beide Kotflügel hinten ? Rund und Längliche Form. Gabs die 6 Radschrauben nach den Getrieben mit 4 Schrauben oder vorher ? Und Gabs zu den 6 Radschrauben
Varianten hinten AS Bereifung oder nur die Pflegereifen. Und gibts irgendwo einen Betrieb der die Kupplung günstig überholt ? Die Kupplung kostet beim LAMA Händler 750 Euro. Gruß Mog411
Hallo
Ist da die Sachs K180 Kupplung verbaut ?Könnte ich Ihnen anbieten .Kupplungsscheibe und dieDruckplatte.
Gruß Gerold
Moin Gerold,
was kostet der Kupplungssatz für den 4800er bei Dir?
LG Stephan
Hallo Stefan
Ich habe Bilder von den Teilen kann sie aber nicht einfügen.:evil:Können wir über E.Mail Kontakt weitermachen.Meine E.Mailadresse ist gerold.oeltjen@googlemail.com
Gruß Gerold