agria-Forum - The community for agria products
Welcome to the agria forum!
Your free platform for all questions about agria machines.
Register in just a few steps and get quick support from experienced users:
Whether technical questions about maintenance and troubleshooting, the sale of used equipment, implements, accessories and spare parts or the targeted search for suitable components.
Here you will find valuable tips, practical solutions and direct contacts to like-minded people.
Benefit from our lively exchange and optimize the use of your agria products!
User login
Enter your username and password here in order to log in on the website
Don't have access data yet? Click here to register.
Suche Fräswelle oder komplette Fräse für Agria 2400 / 3400
Hallo,
für meine Agria 3400 suche ich zwei Fräswellen für die 65cm Fräse (auch breiter/schmäler, aber dann bitte mit Haube). Ich habe die Fräse 3401 011, so dass auch Fräswellen von einer Agria 2400 passen.
Wichtig: ich suche nur Fräswellen, an die Winkelmesser mit zwei Schrauben an einem runden Flansch befestigt werden, nicht die Fräswellen, bei denen die Fräsmesser mit einer Schraube in einer Tasche befestigt werden.
Zustand egal, Verzahnung soll i.O. sein und die Wellen nicht krum. Messer können fehlen oder runter sein.
ALTERNATIV: KOMPLETTE FRÄSE: Dabei ist die Breite für die Agria 3400 nicht so wichtig, bei einer 2400er Fräse bitte nur ca. 65cm Fräsen anbieten.
Danke!
Manfred
PS: Wer noch einen günstigen guten Schlegelmulcher hat, darf sich auch melden ...