agria-Forum - The community for agria products
Welcome to the agria forum!
Your free platform for all questions about agria machines.
Register in just a few steps and get quick support from experienced users:
Whether technical questions about maintenance and troubleshooting, the sale of used equipment, implements, accessories and spare parts or the targeted search for suitable components.
Here you will find valuable tips, practical solutions and direct contacts to like-minded people.
Benefit from our lively exchange and optimize the use of your agria products!
User login
Enter your username and password here in order to log in on the website
Don't have access data yet? Click here to register.
Question:
Reversierstarter
Hallo zusammen, erstmal Guten Tag an alle, bin neu hier und möchte erst mal ein Hallo in die Runde rufen.
Ich habe eine Agria 6000 und da ist mir im letzten Drittel das Seil vom Starter gerissen. Beim Ausbau habe ich bemerkt, dass das Seil in der Aufnahme der Scheibe verrostet war und ich die Scheibe ausbauen musste. Natürlich ist mir die Bandfeder gleich um die Ohren geflogen! Neuen Bowdenzug habe ich schon, aber wie bekomme ich die Sch.... Feder wieder in das Gehäuse rein??
Gibt es da einen Trick oder kann man sich irgendeine Vorrichtung bauen um die Feder wieder richtig aufzuwickeln und dann unter Spannung wieder richtig einzusetzen ?
Wäre dankbar für jeden Tipp oder Hilfe.
Grüße aus Baden
Bruno
...gib mal Deine Mail-Adresse bekannt oder sende sie an schmittkg ät online Punkt de