Jump directly to main navigation Jump directly to content

agria-Forum - The community for agria products

Welcome to the agria forum!

Your free platform for all questions about agria machines.
Register in just a few steps and get quick support from experienced users:
Whether technical questions about maintenance and troubleshooting, the sale of used equipment, implements, accessories and spare parts or the targeted search for suitable components.

Here you will find valuable tips, practical solutions and direct contacts to like-minded people.
Benefit from our lively exchange and optimize the use of your agria products!

Don't have access data yet? Click here to register.

Agria 3200 Kawasaki KF68D-X Motor

▶  agria-Forum  ▶  Bieten  ▶  Agria 3200 Kawasaki KF68D-X Motor

Hallo, biete einen sehr guten Kawasaki KF68D-X Motor für den Einachsschlepper Agria 3200 . Motor springt sofort an und läuft sauber rund.Er hat wenige Betriebsstunden gelaufen. Bei interesse Tel.01602700276 mfg Chris

Quote by chris

Hallo, biete einen sehr guten Kawasaki KF68D-X Motor für den Einachsschlepper Agria 3200 . Motor springt sofort an und läuft sauber rund.Er hat wenige Betriebsstunden gelaufen. Bei interesse Tel.01602700276 mfg Chris

Quote by chris

Quote by chris

...

Hallo,

ich habe den Luftfilterdeckel und beide Einsätze verloren und werde die Teile wohl nachfertigen müssen. Können Sie mir vielleicht mit Fotos der Originalteile helfen? Mich interessiert, wie der Luftfilterdeckel aussieht, der Blecheinsatz und das eigentliche Filtermaterial. Bilder wenn möglich bitte an demischl@gmx.de . Besten Dank im Voraus.

Gruß,
Michael