Jump directly to main navigation Jump directly to content

agria-Forum - The community for agria products

Welcome to the agria forum!

Your free platform for all questions about agria machines.
Register in just a few steps and get quick support from experienced users:
Whether technical questions about maintenance and troubleshooting, the sale of used equipment, implements, accessories and spare parts or the targeted search for suitable components.

Here you will find valuable tips, practical solutions and direct contacts to like-minded people.
Benefit from our lively exchange and optimize the use of your agria products!


Don't have access data yet? Click here to register.

Schneeschild für das Mimocar

  ▶  agria-Forum  ▶  Suchen  ▶  Schneeschild für das Mimocar

Ich suche ein Schneeschild zum Anbau an das Mimocar / Osnacaar. Hat jemand sowas im original abzugeben oder kann mir jemand Bilder von einem solchen Schneeschild schicken? Tel: 0170 9229828


Hallo
Ich besitze selber ein Mimocar.
Ich habe nur ein Prospekt von dem Mimocar.
Bin aber gerade dabei mir ein Schneechild für das Mimocar zu bauen. Biler kann ich dir gerne Per Mail schicken


Hallo Hr. Wenning,
bei EBAY Kleinanzeigen wird ein komplettes verkauft.Evt .hat er Bilder für Sie.
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/mimocar-muldenkipper-agria-2400-einachser-schneeschild/89472945-276-16789

Ein schönes Advent WE


danke für die Hinweise.