agria-Forum - The community for agria products
Welcome to the agria forum!
Your free platform for all questions about agria machines.
Register in just a few steps and get quick support from experienced users:
Whether technical questions about maintenance and troubleshooting, the sale of used equipment, implements, accessories and spare parts or the targeted search for suitable components.
Here you will find valuable tips, practical solutions and direct contacts to like-minded people.
Benefit from our lively exchange and optimize the use of your agria products!
User login
Enter your username and password here in order to log in on the website
Don't have access data yet? Click here to register.
Schneeschild für das Mimocar
Ich suche ein Schneeschild zum Anbau an das Mimocar / Osnacaar. Hat jemand sowas im original abzugeben oder kann mir jemand Bilder von einem solchen Schneeschild schicken? Tel: 0170 9229828
Hallo
Ich besitze selber ein Mimocar.
Ich habe nur ein Prospekt von dem Mimocar.
Bin aber gerade dabei mir ein Schneechild für das Mimocar zu bauen. Biler kann ich dir gerne Per Mail schicken
Hallo Hr. Wenning,
bei EBAY Kleinanzeigen wird ein komplettes verkauft.Evt .hat er Bilder für Sie.
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/mimocar-muldenkipper-agria-2400-einachser-schneeschild/89472945-276-16789
Ein schönes Advent WE
danke für die Hinweise.